Træning

Holte Tennisklub har træningstilbud til alle, der har lyst til at blive bedre til at spille tennis.

Alle medlemmer kan få tilbudt træning, enten individuelt eller på hold. Holdtræning tilbydes både sommer og vinter med tilmelding i marts/april for sommeren og august/september for indendørssæsonen.

Book Bane

Der er træning i 3 kategorier:

Juniorer:

Der er træning for juniorer på alle niveauer fra begyndere, der spiller en gang om ugen til de dygtigste, der spiller de fleste af ugens dage. Træningen tilpasses niveau, alder og ambitioner, og der er selvfølgelig plads til alle. Kontakt sportschef Lucas Hjort på sportschef@holtetennisklub.dk, hvis du er ny og gerne vil gå til fast træning.

Seniorhold:

Der er træning for klubbens bedste seniorspillere, som er aktive på klubbens 1.-2. hold. Kontakt Lucas Hjort på sportschef@holtetennisklub.dk,  hvis du er interesseret i at spille på et seniorhold.

Motionister:

Der er træning for alle spillere fra begyndere til de bedste. Kontakt Lucas Hjort på sportschef@holtetennisklub.d,k hvis du er ny og gerne vil gå til fast træning.