Kære medlemmer af Holte Tennisklub,

Som en del af vores løbende bestræbelser på at skabe et endnu bedre og mere socialt klubmiljø, introducerer vi nu en særlig henvisningskampagne.

Hvis du henviser et nyt medlem til klubben, vil du som tak få tildelt 3 rør tennisbolde og en overraskelse!

Dette tilbud er gyldigt frem til den 28. juni. Her er hvordan det fungerer:

Fortæl dine venner, familie og klassekammerater/kolleger om de fantastiske muligheder, der venter dem som medlemmer af Holte Tennisklub.

Inden det nye medlem melder sig ind, skal du sende en e-mail til sportchef@holtetennisklub.dk og informere om, at du har anbefalet den pågældende person.

Når den person, du har henvist, er blevet medlem, vil du modtage dine tre rør tennisbolde som tak for din støtte til klubben.

Husk, at den bedste måde at styrke vores klub på er ved at invitere flere til at blive en del af vores tennisfamilie. Det styrker det sociale miljø og gør vores klub til et endnu bedre sted at være.

Tak for din fortsatte støtte til Holte Tennisklub.

Lucas Hjorth
Sportschef, Holte Tennisklub